Blender 3d Test animation

Realizat de:
Voturi: 6Favorite: 2Pasi: 14Comentarii: 6Rank: 1Scor: 77.5263
Vezi pasii

Descriere:

Aceasta este un test de animatie, dupa mine este cel mai bun render al meu de pana acum, poate si datorita faptului ca am lucrat mai mult la ea. Puteti viziona animatia in urmatoru link: https://www.youtube.com/watch?v=F8XDefhY3hA .

Lucrare moderata de: Anaxor

Salut! Bine ai venit

Daca iti place aceasta lucrare si vrei sa lasi un mesaj autorului sau doresti sa evaluezi lucrarea
Creaza cont sau Login
*Note calculate doar pentru utilizatorii ce au votat pe criterii

Multumesc!

Autor  2014-09-01 17:09:42

Felicitari!

MonicaDurbac  2014-08-31 20:21:57

Foarte tare! Felicitari!

Rey  2014-08-30 21:51:50

Multumesc pentru sfaturi, chiar ma ajuta foarte mult, poate o sa am timp sa o finalizez.

O sa imcerc sa il fac mai detaliat, mai bine texturat si sa am un timp mai mic de randare, dar o sa imi dea mai mult de furca.

 

Autor  2014-08-30 19:59:59

Foarte tare animatia. Inteleg perfect cata munca intra in asa ceva. Am avut si eu la un moment dat tentativa de a face un mic filmulet de animatie.. Cumparasem un server la mana a doua si incropisem chiar si un mic render farm.

In privinta animatiei, la inceput cu mersul (banuiesc ca ai vrut sa arati walk cicle ul ) pierzi destul de mult timp. Rigul e bine facut, iar meshul se deformeaza chiar bine. N-am vazut sa ai vertices aruncate aiurea sau care sa ramana in urma. La urcarea in avion, personajului ii trebuie mai multa greutate. Poate poti sa-l faci sa cada la prima incercare pt ca e prea gras etc. Momentan pare ca pluteste pana in carlinga.

La faza cu zborul iti trebuie niste repere in jur ca sa dai senzatia de miscare rapida.. Poate niste nori sau copaci pe pamant. Cand faci closeup pe fata lui, incearca sa-i deformezi fata in spate ca si cum ar zbura mult prea repede.

La capitolul render, incearca sa folosesti un render care are ambient occlusion si lucreaza la umbre. Texturile sunt destul de uniforme. Cu un bump/normal map rezolvi multe si creezi senzatia ca e mai mult acolo decat o textura.

La modelare iti trebuie un pic mai multe detalii.. Momentan totul e prea uniform. Fiind un test render poate ca nu e nici filmul final si nu ai aplicat niste texturi mai avansate. Poti incerca sa duci obiectele in programe gen Mudbox sau Zbrush sa le adaugi zgarieturi si lovituri si poti exporta bump mapuri si texturi de acolo.

Overall sunt incantat ca cineva s-a apucat serios de asa ceva si da share aici la munca lui smiley

Congrats!

mircea  2014-08-29 20:25:37
« Anterioara Urmatoarea »
Pagina 1 din 1, se afiseaza 5 comentarii dintr-un numar total de 5 comentarii

Alte intrari din acest concurs

Votanti

AugustinMufturelAmyAmeliamirceaReyMihalachePaulaPoly

Un utilizator a adaugat aceasta lucrare la favorite

mircea
© PxlShot 2019 sub Creative Commons License Powered by DotPxl